Kako je nastao naš brend „Uff“?

Brend je nastao na ideji inovativnih i dosad neviđenih proizvoda na našem i širem tržištu.

Prvobitna ideja je bila da se osmisli nešto, što do sada nije viđeno na hrvatskom tržištu, kako bismo ga obogatili i promovirali izvan samih granica.

Svi proizvodi iz našeg asortimana dostupni su u ambalaži koja sadrži 250 ml.

Što naš brend čini posebnim?

Prilikom osmišljavanja brenda vodilo se računa o higijeni same ambalaže koju konzument dodiruje.

Smatramo kako je u današnjem svijetu higijena iznimno važna pogotovo prilikom konzumacije pića jer su posljedice higijenski nezadovoljavajuće ambalaže značajne.

Pa je tako kod prirodnih sokova prisutan manji otvor kroz koji prolazi prilagođena prehrambena slamka koja potom omogućuje konzumaciju tekućine.

Važnost higijene očitava se i u higijenskom poklopcu koji omogućava razdjelnicu između vanjskog okoliša i dijela ambalaže za koji je nužno da ostane higijenski čist za konzumenta prilikom konzumacije tekućine. Kod ambalaže vina je isto tako prisutan higijenski poklopac. 

Ambalaža je aluminijska što ju čini manje štetnom po okoliš i konzumenta od drugih plastičnih ekvivalenata, a može se i reciklirati, te tako pridonosimo očuvanju okoliša.  Asortiman brenda pruža različite proizvode za svaku od dobnih skupina.

© 2022 znaor.com